RubeJembatan boardingMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

masa pelepasan:2023-11-18 20:48:24 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:506

Petua teras:Rube,Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kendera

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

RubeMembuka pekerja seharusnya meninggalkan kedudukan mereka, membersihkan laluan, dan seharusnya tidak tiba-tiba membuka atau berhenti; Jika ada keadaan istimewa, ia boleh dihentikan di tengah saluran.

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

ESPOFungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.

Jembatan pengangkutan adalah saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa, plat penyesuaian tinggi yang menyambungkan platform ke kenderaan pengangkutan melalui jembatan mengapung, dan forklift atau kenderaan pemindahan manual yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan. e. Terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang barang dalam logistik, pos dan telekomunikasi, pengangkutan, elektrik, industri dan perlombongan, perusahaan dll. Tinggi platform pemuatan dan pembuatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan saluran muatan dan muatan untuk penukaran cepat produk dan barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Langkah adalah untuk menekan tangan angkat untuk meningkatkan jambatan boarding di atas bawah kereta.

Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, Kapasiti muatan: Kapasiti muatan jambatan pengangkutan tetap berbeza bergantung pada situasi penggunaan. Pelanggan boleh menyesuaikan tonasi mengikut keperluan mereka sendiri, dan silinder minyak dan motor yang dikonfigur juga berbeza. Fabrik jambatan pengangkutan profesional menawarkan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di situ, dan pengurusan jujur!


RubeJembatan boardingMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan



The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Hanya satu orang yang perlu beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang; Common& " Streamline& " Perrancangan kongsi tali terbuka menambah lebih dari tiga kali kawasan penywelding dibandingkan dengan kongsi tubular tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan memudahkan perlindungan. Apabila melindungi, mempertahankan, dan membersihkan menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong papan pengkondisi menjadi lebih selamat dan dipercayai. Especially during the scorching summer, kita akan mempertimbangkan sama ada ada ada cara mudah untuk mengangkut secara langsung forklift ke dalam bekas dengan kereta tangan it is particularly important for employees. Pada titik ini, yang tidak hanya menyimpan kerja, tetapi juga dengan cepat memuatkan barang, dan menyimpan biaya dan meningkatkan efisiensi. During this period,RubeBridge Mobile Boarding Bridge, the boarding bridge is further divided into fixed and mobile boarding bridges. Today, I will introduce the fixed hydraulic boarding bridge, its application scale, and details.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.

Kejujuran dan keuntungan bersamaSekali lagi, sama ada pemilihan laman desain lubang, dan pemasangan berada di tempat, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.

Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.


RubeJembatan boardingMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan



Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Kualiti tinggi dan harga rendahSambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat,RubeJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetap, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, steel plates or other grounding pads can also be used.

Sebelum kerja rumah, periksa dengan hati-hati titik sambungan penyesuaian skru, komponen paip hidraulik untuk kebocoran, wayar longgar, dan kerosakan sebelum sistem hidraulik dan mekanik berfungsi secara biasa. Apabila memuatkan dan memuatkan barang-barang, penting untuk menjaga keseimbangan, menghindari biases yang berlebihan, dan mengambil tindakan untuk menghindari overloading.

Hydraulik

RubeIa dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip,RubeJembatan boarding platform, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.


Hak cipta dan notis:
1. RubeJembatan boardingMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat RubeJembatan boardingMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan RubeJembatan boardingMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian RubeJembatan boardingMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Rubemengesyorkanberita
RubeBerita terkini